Nieuw talent

Social Media Agency klinkt als een heel erg deftig iets maar eigenlijk zou iedereen er vanaf moeten weten tegenwoordig. We leven in een wereld die rap aan het veranderen is. Er is sprake van een toenemende democratisering van de samenleving waardoor nieuw talent veel vaker een kans kan grijpen om succesvol te zijn. Maar om die kans te kunnen pakken moet je wel bepaalde kennis hebben voor het uitvoeren van je ideeën en om er voor te zorgen dat je talent goed kan ontwikkelen. Social Media Agency is dus een essentieel onderdeel van de samenleving geworden want je kunt tegenwoordig alles van je mobiel doen.

Je toespitsen op klanten

Wanneer je een talent hebt moet je dat ontwikkelen maar je moet ook ervoor zorgen dat je een doelgroep hebt. Ik heb persoonlijk niet echt veel talenten maar ik heb wel een interesse in uitzonderlijk onbekende games die een beetje raar zijn. Als ik ervoor zorg dat ik zulke spellen speel en ook de niche die daar bij hoort aanspreek kan ik best wel succesvol zijn terwijl ik iets doe waar niet veel mensen van afweten. Mensen willen vaak iets nieuws zien en daar kun je mooi gebruik van maken. Maar waarom wil men steeds weer iets nieuws?

De drang voor patroonverbreking

Het menselijk brein is ontworpen om patronen te herkennen. Het herkennen van patronen is zelfs zo bevredigd dat we wetenschap, religie en filosofie allemaal bedacht hebben om zoveel mogelijk patronen te kunnen herkennen. Maar omdat we het vinden van patronen zo leuk vinden, vinden we het ook leuk om het patroon te verbreken. Want dat zorgt ervoor dat je weer opnieuw moet gaan zoeken. Het houdt dingen vers en zorgt ervoor dat je je niet gaat vervelen. Dus dat is waarom je mensen zover kunt krijgen om de gekste dingen te volgen. Ze willen gewoon wat nieuws om te leren begrijpen.